Totalul afișărilor de pagină

joi, 21 noiembrie 2013

O oarecare ...

Tu, suflet fragil ce iti inunzi obrajii...hai linisteste-te te rog macar o clipa si asculta-mi, printre nesuferitele suspine, cuvintele din inima: el azi te vrea si maine el te uita, el ieri era  si azi a disparut...
 Tu stai pe loc si asculti mereu de el si chiar acum iti suna in timpane pasii de ieri, de azi, de cand e nevazut.
 Sunt o straina pentru tine dar tu te lasi mereu pe al meu umar si uzi  cu lacrimi reci iar eu te sterg de cruda ta tristete si caut zambetul pe fata ta. Si vad cum dorul te inunda si uiti ca lumea este rea si uiti cum n-are voie nimeni sa vada lacrimi pe chipul tau si uiti c-o data cu a ta tristete in ei se naste fericirea. O fericire hapsana ce vine-n oameni rai care s-au ridicat calcand pe oameni slabi... O sa ma lupt eu pentru tine, cea ce de mult era om slab si acum cu cicatrici si semne am tot curajul sa ies in fata lor , a oamenilor, si sa le spun ca e o lege nescrisa dar sfanta  NIMENI NU ARE DREPTUL SA SE  JOACE CU SENTIMENTELE  ALTCUIVA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu