Totalul afișărilor de pagină

marți, 10 martie 2015

   Se intunecase deja, taxiul sosise, ne-am pus tocurile si alergam grabite catre el.
Drumul nu a fost lung. Am intrat acolo, aveam senzatia ca toata lumea e cu ochii pe noi, de unde... fiecare se bucura de seara lui.Ea era obisnuita, mai fusese, eu eram cea crispata.
   Ne-am asezat la bar si ne-am luat rose-ul care ne alinta papilele amandurora, macar am ceva in comun cu ea :) . Am ciocnit subtil paharele , aproape sarutand cu varful buzelor licoarea minunata din pahar. Da! Sunt o bautoare de vin fin, nu o betiva. Imi place sa savurez si sa simt vinul bun.
   Muzica era perfecta...pentru cateva secunde deja ma pierdusem intre striatiile lasate de ruj pe marginea paharului cand o aud pe ea exclamand o falsa bucurie. Mi-am dat seama ca ajunsese el, mi-a intins mana de parca nu mai facusem cunostinta de cateva ori inainte, i-am zambit si i-am reamintit ca ne cunoastem  deja. Intotdeauna a avut reactia asta fata de mine. Refuz sa cred ca sunt o femeie pe care o poti uita atat de usor dupa ce intinzi mana catre ea de cel putin inca 3 ori inainte, ea reamintindu-ti mereu ca va cunoasteti deja. M-am gandit ca il intimidez si poate e felul lui de a-mi arata ca nu sunt asa interesanta pentru el incat sa imi retina numele care apropo nu e unul pe care sa il intalnesti fregvent. Mi-a cuprins mijlocul cu o mana si m-a sarutat finut, foarte finut pe obraz.
Au inceput sa discute. Ochii mei au inceput sa se plimbe, l-am zarit pe X , pe Y , se instalase plictiseala pe o muzica buna. Putin cam mult dezacord pentru starea mea, dar vinul era bun si cam asta conta. O aud cum se scuza si dispare catre baie, parca destinul a vrut sa ii arunce in cale niste obstacole.
*    Ce ti-ai dori tu in seara asta?
**  ...
*    Ai ramas la fel. Niciodata nu te pot citi...
**  Macar ti-a revenit memoria.

  Sunt persoane pe care am fost nevoita sa le impart in viata asta si nu mi-am dorit, fie pentru ca le-am vrut doar pentru mine, fie pentru ca nu am fost multumita de persoana cu care a trebuit sa le impart, fie pentru ca asa a fost mai bine, fie pentru ca probabil doar eu am crezut ca impart cand ele nici nu imi apartineau. Dar vremea trece si totul se schimba... absolut totul. Ce poate fi mai profund decat sa te intorci peste ceva timp intr-un loc din care ai plecat... nu mai conteaza nici circumsantele, nici motivele, nimic. Doar o privire de ansamblu sa poti distruge ceea ce te-a macinat atata timp.
   Eu sunt un om care analizeaza tot si caruia ii place sa se chinuie sa inteleaga tot.Oricat de greu ar fi eu vreau intotdeauna sa inteleg pentru a fi impacata cu mine. Pana in momentul asta al vietii mele TU esti singurul lucru pe care nu reusesc sa il deslusesc si probabil de aceea nu ma pot lipsi de tine, nu ma pot dezlega.

Nu e vina ta, e vina firii mele nebune.

 Sursa Fotografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu