Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 ianuarie 2014

Am orbit

Cateodata am impresia ca te cunosc. Te privesc asa, ca si cum nu mi-ar pasa ca esti ciufulit sau nebarbierit,ca nu mirosi a parfum sau ca ai camasa sifonata. Te privesc asa, ca si cum privirea mea aluneca printre toate chestiile astea palpabile intr-un alt univers...Te privesc si nu vad un om ci vad un caracter, si cateodata cred ca pot ghici ce ai de gand sa faci in urmatorul minut.


Cateodata nu inteleg de ce alegem sa ne oferim inima, si de ce cautam iubirea intr-o alta, de parca a noastra nu ar functiona... de ce alegem un alt suflet sa ne fie aproape cand avem un singur corp in care oricat am incerca nu incap doua suflete. Poate fi placere si doar atat. Pot fi momente si doar atat.
 Noi de ce alegem sa fie mai mult? De ce alegem sa devedim dependenti? De ce alegem sa ne legam viata de a unui alt caracter?
Cand legi doua fire de ata acestea se unesc formand  un alt fir, ori mai gros ori mai lung.Dar viata ta, odata legata de a mea... nu devinde nici mai lunga , nici mai puternica. Ramanem  aceleasi caractere, cu viata la fel de fragila... poate chiar mai fragila, caci acum : ne pasa.
Am aberat ca de obicei cand eu vroiam doar sa iti transmit ca am orbit,  poti arata in orice fel caci eu nu te vad pe tine ci vad prin tine.Atunci cand ajungi sa vezi dincolo de existenta fizica a cuiva, este momentul in care apar dezamagirile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu