Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 ianuarie 2014

Confesiune...

Am fost la doctor. Am luat pastilele. Acum simt ca ma vindec. 

Intotdeauna se intampla sa traim momente carora  nu le acordam atentia meritata atunci cand trebuie. Mai tarziu fiind prin definitie - tarziu-  pentru a le intoarce si a le aprecia la adevarata lor valoare. Dorintele pe care eu mi le pun sunt intotdeauna destul de apropiate de realitate si de puterea pe care o am eu asupra vietii mele deoarece nu fac fata prea bine dezamagirilor. De ceva zile ma urmareste o senzatie destul de ciudata, in momentele mele de singuratate ma napadesc amintiri frumoase legate de libertatea, simplitatea,linistea si frumusetea vietii mele, ceea ce ma face sa inteleg ca viata mea, asa cum este ea, este defapt ceea ce eu imi doresc pentru azi, pentru maine, pentru totdeauna... 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu