Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 15 ianuarie 2014

Urasc sa las in urma mea finalul trist.
                                                                                                                                                               Simteam sa curat si acea relatie, care era destul de murdara si uitata undeva in urma cu cateva luni.
Acum, mai evident ca niciodata, viata mi-a demonstrat ca de la an la an trec prin niste schimbari pe care doar uitandu-ma in spate le pot intelege. Ma bucur nespus ca am simtit cu toata fiinta mea sa iti tastez niste cuvinte, asa cum am stiut eu, iar satisfactia raspunsului tau nu o pot explica.
Persoane al caror cuvant credeam ca nu ma va misca nicicand, se pare ca mi-au incalzit sufletul.



 Poata o masa intre noi si doua cafele ar fi asezat altfel lucrurile, dar niciodata nu e tarziu...Pana una alta sunt mult mai impacata  si recunosc acum, ca din  experienta traita alaturi de tine, am invatat extrem de multe lucruri, chiar daca mi-a fost mai greu sa realizez. Cred ca asa e fiinta omeneasca intelegem de regula lectiile vietii dupa ce am picat examenul pentru ca bineinteles viata nu e  profesorul  ce anunta examenul... Viata ne tine in suspans , surprinzandu-ne cu cate un extemporal exact cand ne asteptam mai putin. 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu