Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 13 septembrie 2014

Experinta noua.

" Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese! "


    Buna, dupa o pauza destul de lunga , am revenit cu forte proaspete. Recent am cunoscut cateva persoane noi ce mi-au largit putin orizonul in directia sportului si yoga, avand in vedere ca eu nu am fost prea buna prietena cu sportul aproape niciodata. Cum stim cu totii sportul este sanatos si nu trebuie sa lipseasca din viata noastra, insa despre yoga??? Eu personal nu stiam aproape nimic. Nici ce inseamna, nici cu ce se manaca. Pentru cei care sunt in situatia mea, ei bine Yoga este defapt o scoala traditionala bazata pe meditatie, ca o cale spre eliberare, combinata cu exercitii fizice ce stimuleaza spiritualitatea. 
    Pentru cei ce nu au incercat niciodata, probabil ca suna ciudat sau cel putin de necrezut. Marturisesc ca eu, dupa ce am citit "Mananca, roaga-te, iubeste"( -Elizabeth Gilbert), am ramas putin pe ganduri, insa in sensul in care nu credeam ca totul poate fi atat de profund.
   Voi atasa o poza cu cateva pozitii de yoga in functie de nivelul practicantului, insa va recomand sa incepeti cu pozitiile pentru incepatori iar pe parcurs puteti avansa.

Sursa: www.pinterest.com
Spor la treaba !!!  #yogaforyourpace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu