Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 ianuarie 2015

Coboara... Am ajuns

   Era liniste... eu stateam ghemuita in pat si priveam captivata filmul. Imi suna telefonul...
deodata imi e cald. Raspund. Imi spune sa ies in fata blocului ca ajuns. Ma ridic alert, uit ca afara sunt grade cu minus si ies aproape dezbracata. Deschid usa, intra... ma saruta pe frunte si ma strange in brate. As vrea sa explic ceea ce am simtit dar nu pot. Il invit in casa, isi lasa haina si imi pune in brate o sticla de vin. Hmm... mi-a citit gandurile... cateva minute mai tarziu ma surprind cu capul lui pe abdomenul meu, cu o mana in parul lui si cu un pahar de vin in cealalta mana. Filmul curgea si noi radeam. Am uitat de tine aseara. A fost bine. M-a tinut in brate, mi-a sarutat fiecare particica ce o prindea dezgolita de haine, m-a mangaiat si m-a tinut in brate. M-a alintat.
   Dimineata m-am trezit inaintea lui si l-am privit... Nu stiu daca l-as putea iubi vreodata ca pe tine. Pe el sau pe altul... dar poate nici nu as vrea sa mai iubesc pe cineva atat si in felul acela.
   Am inteles insa ca pot simt afectiune si din partea altora, deseori poate mai multa afectiune din partea altora decat din partea celui pe care mi-l doresc, ceea ce e trist, insa nu pot simti implinire pentru ca nu pot oferi afectiunea mea la cote maxime asa cum ti-as fi oferit-o tie.

*    Stiam unde e statia de metrou.
**  Si atunci de ce ma tot intrebai?
*    Pentru ca esti atat de dulce cand te chinui sa explici. Te sarut, scumpo !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu