Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 februarie 2014

Prea multe planuri sa ma opresc acum.

 
Mi-am facut propriul scenariu, stiu ca viata va incerca sa mi-l strice, dar de data asta promit sa nu ma las batuta ! Promit sa raman pe pozitie, indiferent de obstacole. Sunt pregatita de orice.


   Stiu ca mi-am mai propus asta de n ori dar acum jur ca il voi face sa plateasca pentru tot, pentru toate dezamagirile, pentru toate momentele pierdute, pentru toti anii, pentru toate lacrimile, pentru toate noptile nedormite, pentru toate unghiile roase, pentru toate kilogramele pierdute brusc,pentru cearcanele insuportabile,pentru toate sansele pierdute de a cunoaste oameni adevarati, pentru toate prietenele pierdute si lista se intinde spre infinit.
   Am fost intotdeauna tipa pacifista, care intorcea si celalalt obraz, care spunea ce o doare dar nu era ascultata. Am fost mereu cea care spunea  : " o sa vina si randul tau " si asteptam resemnata tot randul meu, dar uite momentul cand toate astea mi-au intrat adanc in oase si nu mai e loc pentru nimic!
   Ti-am cunoscut cele 100 de fete si nu as fi surprinsa sa o cunosc si pe cea de-a 101-a fata, ti-am zis sunt pregatita, mi-ai dat destul timp sa imi fac temele si sa revin la o veche postare in care spuneam ca o femeie care stie ce vrea poate controla un barbat foarte simplu.
   E nevoie de cuvantul , rochia, parfumul si rujul  potrivit la momentul potrivit. Fara sa imi dau seama am invatat atat de multe de la tine si ce sa vezi toate se intorc impotriva ta acum.
Sa vedem ce profesor bun esti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu