Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Amar

Tu la volan, eu absenta in dreapta ta.
 Iti multumesc ca mi-ai dat voie sa fiu eu azi, pe fundalul melodiilor mele preferate mi-ai dat liniste sa visez asa cum imi place mie, dar amarul din suflet nu m-a lasat tocmai sa visez; s-a napustit asupra mea cand m-a vazut mai slaba...si mi-am dat seama ca simt teama, ma simt vulnerabila, bolnava, singura, izolata...Mi-am dat seama ca am nevoie de un barbat in viata mea !  Un barbat resposabil, educat, puternic . 
Ma relaxez din ce in ce mai tare... e vina stelelor.E vina mea ca imi place sa le privesc si ca ma cred una de-a lor.
Intorc privirea, esti tu... te uitai deja la mine si ma intampini cu un zambet cald urmand sa-ti indrepti din nou atentia la drum, dar ochii mei raman pe genele tale frumoase...coboara pe buzele tale pline... pe gatul tau... iti privesc mainile si apoi ma intorc la stelele mele... imi lasi un gust amar si nu as sti sa spun de ce... poate imi doresc altceva pe moment sau poate imi doresc si altceva. 
Stiu sigur ca acum e vorba de mine si de aia e cel mai greu sa inteleg pentru ca sunt cea mai complicata fiinta pe care o cunoastem noi doi. Ca de obicei nu am pretentii, stii ca ma descurc singura ca intotdeauna... tot ce iti cer e linistea, si inca ceva: tot cerul sa fie al meu macar in seara asta...
 Nemultumirea vine din...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu