Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 noiembrie 2013

In seara aceea

  Fum si ciocniri de pahare, rasete zgomotoase si muzica
in surdina... Eram acolo si priveam atat de sigura pe mine. Dresul meu negru imbinat cu acele tocuri si rochia de-un rosu aprins ti-au atras privirea? sau poate buzele mele la fel de rosii pe fondul tenului meu alb ? ori ochii mei verzi ? Oricum nu are importanta pentru ca nu asta am vrut. Am vrut doar sa fiu acolo si sa analizez, nu sa fiu analizata.
 Vinul rosu din pahar incepuse sa isi faca efectul... drept pentru care priveam din ce in ce mai adanc si zambetul ironic s-a regasit pe chipul meu. Imi ador zambetul ironic din coltul buzelor ma face sa simt ca am tot doar pentru mine, ca eu sunt cea care detine controlul.
  Totul s-a intamplat ca si cum as fi clipit o data, tu nu mai erai singur si am simt putin din ce inseamna gelozia, aveam impresia ca tocmai am creat o legatura, chiar si pentru cateva minute eu te aveam.
  De altfel, asa e intotdeauna, ceea ce ai acum in mana se poate scurge foarte usor printre degete in clipa urmatoare daca nu strangi pumnul.
  Poate nici n-o cunosti dar n-o refuzi , imi place cum inchizi ochii cand o saruti si cum se plimba mana ta pe corpul ei. Este intradevar o femeie frumoasa , n-are ochii mei verzi si nici buzele mele dar tu te multumesti si asa, in fond poate ca esti un tip modest. 
  Stiam despre mine ca nu fumez dar uite-ma cum trag dintr-o tigara si ma descurc chiar bine pentru ca te vad din ce in ce mai greu prin fum si asta nu-mi displace, nu agreez barbatii care accepta atitudinea asta la o femeie, consider ca nu esti demn de privirea mea. Oricum nu am facut decat sa te privesc caci ce s-a intamplat in mintea mea e o alta poveste pe care nu o s-o afli.
  Imi proptesc ochii pe barman care se intoarce imediat catre mine de parca privirea mea l-ar fi intepat in ceafa, ii fac semn cu paharul, ii zambesc si astept... . Urmatorul pahar sau... urmatorul barbat?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu