Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 noiembrie 2013

Joi tarziu...




Ma gandeam DE CE? De ce eu ,de ce tu, de ce de atata timp noi doi si pentru cat?
“Cateodata ierti unele persoane pentru simplul motiv ca le vrei in continuare in viata ta”. Te afunzi intr-o atmosfera gri din care numai contenesti sa iesi. Respiri din ce in ce mai greu,e fum si crezi ca daca iei inghitituri mai mari o sa se termine mai repede? dar nu e asa, e infinit caci daca ai intrat acolo nu stiu ce te mai poate scoate.
Sunt toata gri si tu ma impingi exact spre locul in care gri devine negru. Ma impingi , ma respingi… Credeam ca ma iubesti si ma ajuti tocmai de accea m-am daruit cu totul tie si am avut incredere, si ce? Stiu ca m-ai tradat… si prima data am crezut ca nu se mai repeta,zambind pentru tine m-am inecat intaia oara cu fum! A fost atat de greu, imi apasa sufletul ,dar eu vroiam sa cred din nou in tine! Organanele mele disperate zbierau sa le privesc ca au fulgi negri si nu se curata, ce o mai fi si asta? Eu pe tine te-am crezut. mi-am ignorant propriul suflet … ce stiam eu? Eu stiam doar ca imi placea sa ma tii de mana, sa ma plimb in parc alaturi de zambetul tau, sa te joci in parul meu, si ce stiam eu? Stiam ca imi placea sa iti privesc buzele in timp ce tu imi spuneai multe… multe minciuni.Si multe au trecut si anii au trecut, 1, 2, 3 si toti in acelasi ritm nesanatos pentru plamanii mei.
Te miri de unde, de unde are copila asta mica atata putere?Dragul meu  nu mai am, te rog frumos sa ma crezi.Sunt cel simplu sulfet pe care probabil l-ai intalnit si l-ai chinuit vreodata.De mii de ori te-am intrebat DE CE EU? Si nu mi-ai spus niciodata si nu te condamn pentru ca nici eu nu stiu DE CE TU?pe cine ar trebui sa intreb DE CE NOI?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu