Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 noiembrie 2013

Mai sec?



Usa mea era deschisa, ai intrat, te-ai descaltat, dar nu si de orgoliu...te-ai asezat meticulos in fotoliul singuratic din coltul camerei, picior peste picior... Haina nu ti-ai dato jos si stiu de ce, erai atat de rece incat am simtit si eu nevoia de a pune ceva pe mine... Poate parfumul tau , ca altadata cand ma certai ca-l foloseam si eu radeam... Si tu radeai sarcastic in fotoliul ala plin de gheata  si nu scoteai un cuvintel.Atunci de ce-ai venit ca de cinismul tau, de spiritul tau sec nu-mi este dor sa stii... Nici felul in care buzele ti se deschis pentru a-mi zambi fortat... Nici de felul ordonat in care gesticuleaza mainile tale , nici de privirea ta vesnic lipita de podea de parca ai cauta in orice colt din casa o scama de care sa te agati ,am maturat, am maturat pe bune! Am maturat de tot... Si mai ales de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu