Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 noiembrie 2013

Dimineata asta...

... este frumoasa, desi nu imi place sa adorm cu tine si sa ma trezesc singura, azi, te iert... decid sa te iert inca o data pentru tot, decid sa imi deschid sufletul inca o data pentru tine, decid sa iti dau voie sa te numesti din nou "al meu"... decid sa te intorci pe buzele mele, in ochii mei si in urechile mele, decid sa te reprimesc la pieptul meu si sa te mangai din nou.
De cand stau aici proptita in geam si respir aerul asta curat, am decis deja sa nu mai rascolesc trecutul, sa las amintirile in cufarul negru, sa nu mai caut raspunsuri si am decis ca am uitat  tot ce era de uitat.
Dimineata asta mi-a curatat inima... mi-a patruns in minte...caci printre draperii soarele mi-a deschis ochii iar eu de azi decid sa-i dau voie lui si lunii si stelelor si tuturor planetelor  sa imi croiasca drumul pe care eu promit sa merg indiferent unde ar duce. Decid sa ma incred in voi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu