Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 noiembrie 2013

Privindu-te...


Intinsa in pat, privirea lipita de tavan... Am uitat sa mai clipesc si sa respir. Am uitat sa mai zambesc si sa iubesc. Imi cad pleoapele grele si doare...


Lenjeria e perfect intinsa si nu ma misc... in stanga mea azi e gol,dar ochii mei inchisi te vad si te privesc amanuntit, si te privesc asa cum nimeni nu ar face. Pentru o clipa am ramas blocata in carliontii din parul tau dar stiu ca nu iti place asa ca fug si uite-ma acum pierduta printre genele tale mari, alunec pe obrajii ce odata ii mangaiam cu placere si ma lupt sa cobor pe buzele tale unde sunt sigura ca ma voi regasi... As intinde mana sa le simt dar stiu ca o sa cad in gol.
 Iti privesc plina  de interes fiecare striatie a buzelor si stiu ca acolo sunt eu, acolo a ramas parfumul pielii mele din serile in care imi sarutai fiecare particica a corpului, din serile in care iti apartineam si ma consider inca a ta pentru ca uite ca ma ai...
Dar vad ca ale tale buze nu mi-au fost fidele si vad ca langa mine sta si ea... mai proaspat e parfumul ei si uite-ti buzele cum infloresc si uite cum ma dau uitarii. Te vad cum ii saruti fruntea si pleoapele si  gatul si cum defapt ea este a ta, iar eu a nimanui... aproape ca dispar. As vrea sa ma ridic sa fug sa nu ma vezi asa, sa nu ma vezi plangand, sa nu-mi vezi slabiciunea dar sunt blocata in visul asta negru fara putere, lipsita de sange , lipsita de intimitate, voi stiti tot iar eu nimic...
Vad si simt tot irealul din jurul meu dar  nimic nu ma face sa ma trezesc.
Inca TE IUBESC...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu