Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 noiembrie 2013

Nu prea iti mai sta bine ca leu...



Stii cum e? daca m-ai atinge unde pielea imi este nelovita, as zambi, poate ai vrut sa ma mangai, dar daca  imi atingi pielea in locul in care tocmai am fost intepata de o albina, as tipa!
Asa sunt acum, sunt cutiute in suflet care nu s-au inchis si orice fir de praf ce pratunde inauntru imi trezeste din vechile dulci sentimente si poate asta nu s-ar intampla daca mi-as accepta impacata prezentul. Cum prezentul meu este zbuciumat simt nevoia de trecutul meu linistit.
Sincer.Mi-e dor de ce-am simtit atunci si de fericirea pe care mi-o dadeai prin nimic… Atunci eram fericita pt ca imi doream eu sa fiu , nu asteptam nimic de la nimeni, nu aveam pretentii. Luam omul de langa mine ca atare si il intelegeam si eram fericita fara sa cer explicatii mii si mii…
Credeam ca trecutul se uita daca nu se leaga de prezent dar pana si o simpla melodie pe care radeam noi doi si ne miram de tot ce ne-a adus impreuna, imi aminteste de tine si cum ma vroiai doar pt tine si nu m-ai fi lasat o clipa singura.Ai fi fost si acum cu mine si poate soarta mea era alta… Eu sunt bine acum,sau asa vreau sa cred. Stiu ca tu nu esti bine si te ascunzi de ochii mei… si vrei sa-mi arati ca esti inca spiritul de leu pe care il cunosc eu… dar uiti ca eu TE CUNOSC… si stiu ca leul de la suprafata ascunde un suflet slab si bolnavicios… Mi-e dor de vechiul TU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu